fredag 11. juni 2010

Flere konfirmasjonskort....

Her er nok ett bestillingskort til en gutt som driver med skating. Kjøpte dette stempelet hos Steffens i Oslo i vår, og da var det helt nytt på markedet. Har malt med Distress og mønsterarket er med skatere, og midt i blinken til dette kortet... Siden denne gutten er nabo. så måtte vi også ha et kort, og da våget jeg meg på ett dresskort.
Det var morsomt å lage, og så har jeg fått brukt opp noen resteark.

Inni er det vestelomme med klokke( fått av min datter)...

Bak vesten er det en Hanglar gutt malt med distress.......




2 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

To tøffe kort! Stilig med skatemotiv og papir som matcher. Dresskortet var så flott, har ikke prøvd meg på sånne ennå. :)

God helg til deg!

Klem, Trine :)

Nina sa...

Skaterkortet er jo bare sååå kult og "jakka" er bare vannvittig lekker. Flink du, mamsen :)